
 
 

Paris, le 13 décembre 2011 
 
 

 

INFORMATION PRESSE 
 
 

 

BOUYGUES DÉMENT AVOIR INVESTI DANS LA SICAV LUXALPHA  
QUI DÉTENAIT DES PARTS DE FONDS GÉRÉS PAR BERNARD MADOFF 

 

 
 

Le groupe Bouygues dément formellement les informations publiées lundi 12 décembre 2011 par 
La Tribune selon lesquelles il aurait investi dans la Sicav Luxalpha qui détenait des parts de fonds 
gérés par Bernard Madoff. 

 
 
 
 

Contact presse : 
01 44 20 12 01  
presse@bouygues.com 

 
 
 
 
 
 
 
 
Paris, 13 December 2011 

 
 

 

Press information 
 
 

 

Bouygues denies having invested in LuxAlpha, an open-end investment fund 
that owned shares in funds managed by Bernard Madoff 

 

 
 

The Bouygues group formally denies a report published on Monday 12 December 2011 in the French 
daily La Tribune whereby it is alleged to have invested in LuxAlpha, an open-end investment fund that 
owned shares in funds managed by Bernard Madoff. 
 

 
 
 

Press contact: 
+33 (0)1 44 20 12 01  
presse@bouygues.com 


